Откриено: науката за одморот, релаксацијата и спиењето

Стресот и анксиозноста го погодуваат речиси секој човек повремено. Може да бидат предизвикани од недоволно и лошо спиење, па се до негативно размислување и негативни автоматски мисли.

Колекцијата на текстови подолу објаснува како да спиете подобро, како да ги замените несаканите мисловни процеси и како да му возвратите на секојдневниот стрес и анксиозноста.

Разоткриено: Науката за одморот, релаксацијата и спиењето

♦ Смирен ум: 5 чекори како подобро да се релаксирате – 5 едноставни работи кој секој може да ги примени со цел да се релаксира, вклучувајќи свесност, техника на дишење и вештини за спиење. Овој план бил изработен и тестиран од страна на психолози.

6 Чекори до побрзо заспивање – Едно психолошко истражување кое траело три декади ја демонстрира силата на Стимулативната Терапија. Научете ги шесте едноставни чекори кои ќе ви помогнат да спиете подобро навечер.

Реинтерпретирање на стресот: Дали може да се пронајде другата страна на притисокот?  – Пример за тоа како ние размислуваме во врска за стресот, детерминира како и ќе реагираме на него.

Дали честите секојдневни нервози се поврзани со појавата на депресија? – Кога луѓето се под стрес нивните перформанси им се влошени, но едноставна самоафирмирачка вежба може да ви помогне да ги подобрите вашите перформанси.

Справете се подобро со стресот преку самоафирмација – Кога сте под стрес многу луѓе имаат лоши перформанси, но една едноставна самоафирмирачка техника може да ги подобри тие перформанси.

Спротивни ефекти на потиснувањето на мислите – Колку повеќе се трудиме да не згрешиме кога сме под стрес, толку поверојатно е дека ќе згрешиме.

Дали полната месечина може да влијае врз сонот? – Луѓето често се жалат на лошо спиење за време на полна месечина, но досега научниците беа скептични.

Скриени делови во мозокот се отвараат за време на спиењето со цел да ги остранат токсините – Скриени делови кои што се отвараат во мозокот можат да ја објаснат реставрирачката моќ на сонот.

Подоцното започнување со школскиот ден го подобрува спиењето и дневните активности во адолесценцијата – Колку повеќе дополнително спиење може да направи разлика кај адолесцентната депресија?




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.